Sescom rozszerzył współpracę z międzynarodową marką paliwową o rynek czeski. Wykorzystuje autorski system telemetryczny SES Control

Źródło ilustracji: Sescom.

Zarządzanie efektywnością energetyczną

Firma Sescom podpisała umowę z jedną z największych marek paliwowych. Dotyczy ona zainstalowania układów telemetrycznych w 145 stacjach benzynowych na terenie Czech i świadczenia usługi Energy Management przez kolejne 3 lata. To już trzeci rynek po Polsce i Słowacji, gdzie Sescom świadczy usługi zarządzania efektywnością energetyczną dla tego klienta – poinformowała Agnieszka Staniszewska – Deputy Head of Media Relations w Personal PR. Oto ciąg dalszy informacji:

– Nasza współpraca z klientem trwa od 2019 r. W ramach projektu objęliśmy usługą Energy Management prawie 400 stacji w całej Polsce. W tym czasie udało nam się wypracować oszczędności na poziomie 6% w 2020 roku, a w 2021 na poziomie 11%. W 2022 r. rozpoczęliśmy kolejny projekt z zakresu efektywności energetycznej dla tego klienta. Naszym zadaniem była optymalizacja zużycia energii w prawie 80 stacjach paliw na terenie Słowacji. W tym celu podobnie, jak w projekcie polskim, wykorzystaliśmy nasz autorski system telemetryczny SES Control, wykonaliśmy szereg działań i pomiarów, które pozwoliły nam wypracować najlepszą strategię dla tego klienta i określić obszary, w których istniał potencjał do redukcji kosztów i wolumenu zużycia energii – mówi Sławomir Halbryt, Prezes Zarządu, Sescom S.A.

Sescom przedłużył też umowę z marką paliwową w Polsce. Obecna krótkoterminowa umowa otwiera obustronne okno czasowe do tego, aby wypracować nową ofertę dla klienta, która z jednej strony będzie kontynuacją dla usługi dotychczasowej, a z drugiej będzie ujmowała nowe usługi z obszaru zarządzania zużyciem mediów w obiektach.

O spółce:

Sescom S.A. to notowana od 2018 roku na głównym parkiecie GPW spółka świadcząca światowej jakości usługi technicznego Facility Management w 24 krajach Europy. Wykorzystuje autorskie technologie i sprawdzone rozwiązania techniczne do zarządzania majątkiem trwałym i infrastrukturą techniczną obiektów rozproszonych.

Dzięki ponad 14-letniemu doświadczeniu Sescom gwarantuje swoim klientom m.in. z branży retail i real estate efektywność techniczną na wszystkich etapach cyklu życia obiektu. Sescom przygotowuje klientów na wyzwania przyszłości, rozwiązując jednocześnie wyzwania bieżącej działalności.

Działalność FM-ową spółka uzupełnia poprzez projekty związane z efektywnością energetyczną i z technologiami wodorowymi. Stale aktualizuje model zarządzania i wartość oferowaną ponad 60 klientom międzynarodowym i ich ponad 40 000 placówkom w całej Europie – poinformowała Agnieszka Staniszewska – Deputy Head of Media Relations.

(K.N.)

Czytaj również na portalu: netka.gda.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *