Targi China Homelife, od ponad 10 lat wydarzenie cykliczne w 13 krajach świata. Pierwsze w Polsce targi hybrydowe okazały się wielkim sukcesem. Samorządy: mediów i gospodarczy otwierają granice – biznes bez granic

Źródło ilustracji: Warszawska Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Polskich Mediów.

Polscy przedsiębiorcy rozmawiali z ponad 150 wystawcami z Chin

Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Europie – targi China Homelife Poland. W tym roku odbyły się one w nowatorskiej formule hybrydowej i przyciągnęły tysiące polskich przedsiębiorców zainteresowanych chińskimi produktami.

Hybrydowa formuła targów, wprowadzona w związku z pandemią i opracowana specjalnie na potrzeby tego wydarzenia, okazała się strzałem w dziesiątkę. Polscy przedsiębiorcy, którzy uczestniczyli w targach odbywających się od 1 do 3 grudnia w PTAK EXPO w Nadarzynie k. Warszawy, mogli nie tylko porozmawiać online z ponad 150 wystawcami z Chin, ale także obejrzeć towary i próbki.

Targi China Homelife od ponad 10 lat są wydarzeniem cyklicznym, odbywającym się co roku w 13 krajach świata. Pandemia przerwała ten cykl, zamykając granice i uniemożliwiając efektywne kontakty gospodarcze. Dzięki hybrydowej formule targów, wypracowanej przez Stowarzyszenie Polskich Mediów i Warszawską Izbę Gospodarczą, właśnie stajemy się świadkami otwarcia wszystkich granic.

Źródło ilustracji: Warszawska Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Polskich Mediów.

Dzięki zespołom ze Stowarzyszenia Polskich Mediów oraz Warszawskiej Izby Gospodarczej Polska jest pierwszym krajem w historii międzynarodowych targów, który odbyły się w formie hybrydowe na taką skalę. Kolejny przystanek to Dubaj a potem Meksyk, gdzie organizatorzy będą mogli czerpać z doświadczeń wypracowanych podczas targów China Homelife Poland 2021.

Przedstawiciele Warszawskiej Izby Gospodarczej wspierali przedsiębiorców w rozmowach B2B z chińskimi partnerami gospodarczymi, przedstawiając profesjonalnie ofertę konkretnych firm, a w razie potrzeby łączyli także obydwie strony na spotkanie online face to face.

Innowacyjna formuła targów pozwoliła na prowadzenie efektywnych rozmów gospodarczych przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa.

Źródło ilustracji: Warszawska Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Polskich Mediów.

– Hybrydowa forma targów to pierwszy tego wydarzenie w Polsce. Udało nam się połączyć kwestie bezpieczeństwa ze skutecznym realizowaniem biznesu z partnerami z Chin. Efektem są setki nawiązanych kontaktów i przeprowadzonych transakcji – pokreślił Marek Traczyk, prezes Stowarzyszenia Polskich Mediów i Warszawskiej Izby Gospodarczej.

Relacje wideo:

https://www.youtube.com/watch?v=fRT6LNBt7B8

https://www.youtube.com/watch?v=FeZVLOMScsc

Sukces grudniowych targów skłonił organizatorów do przygotowania kolejnych tego typu wydarzeń w 2022 roku. Najbliższe spotkanie polskich i chińskich przedsiębiorców ponad granicami planowane jest na maj 2022 roku.

(K.N.)

Czytaj również na portalu: netka.gda.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *