Fot. z Archiwum inn|tu. Butik Komunikacyjny.
Od fabryki zapachów, przez komputery po myjnię samochodową.
Nadchodząca wiosna to w gdyńskim Klifie czas nowych marek, usług i udogodnień – w galerii otwarta zostanie pierwsza w Trójmieście i czwarta w Polsce perfumeria MO61 Perfume Lab, ekologiczna myjnia samochodowa Auto Spa i pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom. W ciągu roku swoje lokale otworzyło w Klifie 11 nowych najemców. Nowe i przedłużone na kolejne lata umowy objęły łącznie 9 tys. m.kw. – informuje Alina Geniusz-Siuchnińska – PR Manager w inn|tu. Butik Komunikacyjny, cytując też w swym komunikacie wypowiedź.
Nowy sposób myślenia o perfumach proponuje salon MO61 Perfume Lab, który zaprosi pierwszych klientów już w kwietniu. W ofercie tej perfumerii znajdzie się nie tylko możliwość stworzenia własnego, niepowtarzalnego zapachu, ale też warsztaty zapachowe. Salon w Klifie będzie jedynym takim laboratorium perfum na terenie Trójmiasta i czwartym w Polsce, po Warszawie i Krakowie. Ofertę Klifu wzbogaci też ekologiczna myjnia samochodowa. W planach jest także wprowadzenie usług detailingu – dla klientów, którzy cenią najwyższy standard usług. Pojawi się też pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom, z szeroką ofertą komputerów, telefonów, urządzeń peryferyjnych do rozrywki i pracy.
Otwarcia nowych salonów to kontynuacja długofalowej strategii Klifu, by łączyć ofertę unikatowych na rynku marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach – Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce, zajmuje łącznie powierzchnię 537 mkw., na której znalazł się także – co rzadkie – showroom marki. Pojawiły się także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki – La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz – Spensen. Ofertę uzupełniają otwarte w ubiegłym roku popularne sklepy Media Expert i CCC. Niedawno w Klife pojawiło się stoisko z belgijskimi pralinkami Leonidas.
Wiosna to także czas zmian w salonach od lat goszczących w Klifie. Sklep Martes Sport powiększy swój lokal do blisko 1000 mkw. proponując szerszą ofertę sportową dla wszystkich, którzy są fit. Salon zostanie otwarty w najnowszym koncepcie premium.
Do nowej lokalizacji przeniósł się salon biżuteryjnej marki TOUS, który zwiększył powierzchnię sklepu. Na kolejne lata zostaną w Galerii także m.in. marki: Apart Exclusive, N. Nagel i Wittchen oferujące wyroby jubilerskie, luksusowe zegarki i galanterię skórzaną.
– Niezwykle cieszy nas sytuacja, że Klif jest miejscem, z którym najemcy wiążą się na lata i takim, które przyciąga nowe marki doceniające unikatowość pozycjonowania obiektu na rynku trójmiejskim – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. – Polityka leasingowa idzie w parze z działaniami marketingowymi, które z jednej strony będą podkreślały wyróżniki naszej galerii, a z drugiej innowacyjnie podejdą do aspirującego klienta w całym naszym regionie. Bo Galeria Klif otwarta jest na całe Trójmiasto – dodaje.
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim Klientom ponad 140 sklepów, które swoimi propozycjami zaspokoją najbardziej wymagające gusta. W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, BOHOBOCO, Charme, Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Max&Co., Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta Klientów.
Do ich dyspozycji jest Supermarket Piotr i Paweł, strefa food court, Kraina Treflików – miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się na sobie i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze – zapewnia Alina Geniusz-Siuchnińska – PR Manager w inn|tu. Butik Komunikacyjny.
(K.N.)
Czytaj również na portalu: netka.gda.pl