Spotkali się w Gdyni; poznali jej bogatą  ofertę i zaplecze turystyczne oraz biznesowe

Fot. Jerzy Uklejewski

A kto się spotkał? Przedstawiciele ponad 20 firm z całej Polski, organizatorzy konferencji, spotkań biznesowych, warsztatów szkoleniowych, koncertów, by przekonać się, że wszelkiego rodzaju tego typu spotkania z powodzeniem można realizować w Gdyni.

„Spotkajmy się w Gdyni”, to autorski pomysł Urzędu Miasta Gdyni i Gdyńskiej Rady Turystycznej na promocję gdyńskiej bazy, na dobre relacje w biznesowych spotkaniach, turystyce, kulturze i sporcie. To dobra platforma współpracy strategicznej i promocyjnej pomiędzy miastem, a podmiotami działającymi w branży turystycznej na terenie Gdyni. Należą do niej organizatorzy turystyki przyjazdowej, pobytów turystycznych, imprez i konferencji, przedsiębiorcy, uczelnie wyższe kształcące na kierunkach turystycznych, muzea, teatry i lokalny samorząd.

Na zdjęciu: Uczestnicy „Spotkajmy się w Gdyni” prowadzili indywidualne rozmowy przy stolikach m.in. z przedstawicielami gdyńskich organizacji turystycznych.

Kolejna dwudniowa, czwarta edycja „Spotkajmy się w Gdyni” zainaugurowana została w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym, jednej z atrakcyjnych wizytówek miasta. Spotkanie otworzyła wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki Katarzyna Gruszecka-Spychała, powiedziała ona do zebranych m.in.:
– Zapraszamy przedstawicieli branży turystycznej z całej Polski, żeby naocznie przekonali się, co mamy doskonałego w Gdyni i dlaczego warto wybrać nasze miasto. Dzięki temu rzeczywiście przyjeżdża do nas coraz więcej turystów, szczególnie tych, na których najbardziej nam zależy, czyli biznesowych. Pokazujemy tutaj różnorodność naszego miasta – poczynając od tego, jak piękne jest położone, a kończąc na tym, co może zaoferować również w sensie czysto technicznym, czyli jakie mamy sale konferencyjne czy szeroki pakiet rozrywek. Każdy znajdzie tu coś dobrego, niezależnie od tego, czy interesuje go sport, zakupy czy kultura najwyższej rangi. To wizyta studyjna, która pozwala przekonać się, jak jest naprawdę.

Pierwszego dnia goście „Spotkania” prowadzili indywidualne rozmowy przy stolikach z przedstawicielami gdyńskich organizacji, firm i instytucji, dostawców usług turystycznych. Prezentowali oni swoje oferty, a goście podchodzili do każdego i zapoznawali się z przygotowanymi propozycjami usług. Po sygnale dźwiękowym każdy podchodził do kolejnego stolika. Taka forma warsztatów stolikowych została doceniona przez uczestników.
Potem uczestnicy przeszli do Centrum Nauki Experyment, gdzie przekonali się, w jaki sposób można tam zorganizować czas wolny dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Zapoznano się z ofertą wielu obiektów hotelarsko – turystycznych, na zdjęciu podczas pobytu w Muzeum Emigracji

Drugiego dnia goście udali się na kilkugodzinną wycieczkę po mieście, która była połączona z odwiedzinami ciekawych gdyńskich miejsc oraz atrakcji. Zapoznano się z ofertą gdyńskich hoteli: „Antares”, „Różowy Gaj”, „Nadmorski”, Quadrille”, „Courtyard by Marriott”, „Mercure”. Goście odwiedzili stadion „Gdynia-Arena”, Muzeum Emigracji, Muzeum Miasta Gdyni, statek „Dragon”, Browar Port Gdynia, Teatr Muzyczny, Muzeum Marynarki Wojennej „Riwiera”.

Pamiątkowe zdjęcie uczestników „Spotkań w Gdyni” na statku „Dragon”

Gdynia ma bogatą ofertę i zaplecze turystyczne oraz biznesowe. To m.in. 14 hoteli z 2000 miejsc noclegowych oraz 50 salami konferencyjno – bankietowymi, 10 dużych obiektów sportowo-rekreacyjnych – w tym Gdynia Arena przystosowana do organizacji wydarzeń do 5 tysięcy osób, a także teatry i muzea.

(JU)

Zdjęcia: Jerzy Uklejewski

Czytaj również na portalu: netka.gda.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *