Nowe Władze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Nowa strategia.  Polski turystyczny przemysł zachęt rozpoczął drugą dekadę lat swej działalności. Powstał Barometr SOIT – pierwszy raport z badania rynku incentive w naszym kraju.

Na zdjęciu: reprezentanci członków SOIT. Fot. z Archiwum SOIT

Incentive travel – silne i efektywne narzędzie biznesowe

Na zdjęciu: Krynica Morska – unikatowe miasteczko; w sam raz na incentive travels. Po zbudowaniu kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną, region ten jeszcze bardziej zyska na atrakcyjności. Fot. Kazimierz Netka

7 stycznia 2020 odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SOIT – Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które dokonało podsumowania dwóch lat działalności oraz wybrało Władze Stowarzyszenia na kadencję 2020-21 – wynika z informacji, które przekazała nam Daria Rzadkiewicz – sekretarz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Poniżej ciąg dalszy komunikatu:

Rok 2019 był dla SOIT czasem podsumowań, intensywnych działań i wyjątkowych wydarzeń z okazji jubileuszu 10 lat działalności. SOIT opublikowało wyniki Barometru SOIT – pierwszego badania rynku incentive w Polsce, współkoordynowało Meetings Week Poland 2019, zorganizowało pierwsze wydarzenie integracyjne dla właścicieli i pracowników agencji członkowskich – „SOIT na Fali” oraz zainicjowało cykl spotkań „SOIT Talks”, które stanowią platformę wymiany wiedzy dla właścicieli agencji incentive. Finałowym wydarzeniem roku była Gala Columbus Day, podczas której świętowano Jubileusz 10-lecia SOIT i zebrano w trakcie aukcji rekordową kwotę 73 494 zł na cele charytatywne.

Na zdjęciu: Zarząd SOIT w latach 2018 – 2019.  Fot. z Archiwum SOIT

„Jestem dumy z SOIT i z tego co osiągnęliśmy przez ostatnie lata. Osobiście uważam, że największy sukces naszego stowarzyszenia to panujące relacje i przyjazna atmosfera wewnątrz, dzięki której jesteśmy w stanie osiągać coraz więcej. Dziękuję Zarządowi za fantastyczną współpracę.” – podsumowuje dwuletnią kadencję i w sumie 4 lata za sterami SOIT, Sebastian Słoniewski.

Walne Zgromadzenie Członków wybrało nowe władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję 2020-2021. Prezesem Zarządu SOIT została Olga Krzemińska-Zasadzka (Managing Director Agencji Power). Funkcję wiceprezesa będą pełnić Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC) oraz Krzysztof Pobożniak (Prezes Haxel Events&Incentice). W skład zarządu weszły również Agnieszka Słowik (President, Flower Travel) oraz Anna Zowczak (prezes agencji Motivoscope). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.

 Fot. z Archiwum SOIT

„Zdecydowałam się kandydować do Zarządu SOIT ponieważ w pełni zgadzam się z wartościami, zasadami i misją Stowarzyszenia. Za ogromny sukces SOIT uważam to, że udało nam się stworzyć przyjazne relacje, w ważnych kwestiach mówić jednym głosem, odważnie podejmować kluczowe decyzje, a przede wszystkim efektywnie realizować nasze plany i założenia. Wierzę, że wspólnie możemy budować pozytywny wizerunek branży i z sukcesami działać na rzecz propagowania incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Będziemy umacniać współpracę z obecnymi Partnerami SOIT, a także jesteśmy otwarci na nowych Partnerów i nowe inicjatywy branżowe.” – podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes zarządu SOIT.

Jeszcze we wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli nową strategię Stowarzyszenia na lata 2020-2021. Wybrano priorytetowe działania związane z budowaniem przyszłości SOIT, aktywnością na rzecz organizacji, firm członkowskich i ich pracowników oraz na rzecz rynku MICE. Nowo wybrany zarząd SOIT będzie w najbliższym czasie przygotowywał plan działań w ramach ustalonej strategii rozwoju.

„Planujemy skupić się na tych aktywnościach, które wspierają działalność i budują przewagę konkurencyjną agencji członkowskich, ale także będą rozwojowo wpływać na cały rynek incentive travel. Planujemy kontynuować promocję najlepszych standardów przetargowych w ramach projektu Dobry Przetarg. Jesteśmy też otwarci na przyjęcie kolejnych członków – skuteczne i etycznie działające agencje incentive.” – relacjonuje Łukasz Adamowicz, wiceprezes zarządu SOIT.

„Duży nacisk położymy na rozwój badania polskiego rynku incentive travel – Barometr SOIT, a także na wyliczenie wartości pracy agencji incentive. Te narzędzia i projekty widzimy jako kluczowe dla rozwoju agencji SOIT, jak i całego rynku. Liczymy także na owocną współpracę z innymi organizacjami w ramach przyjętej przez nas strategii rozwoju”. – dodaje Krzysztof Pobożniak, wiceprezes zarządu SOIT.

W ramach obszarów strategicznych znalazły się także działania edukacyjne i informacyjne dla członków, pracowników i klientów, rozwój wydarzeń organizowanych przez SOIT, takich jak Columbus Day czy SOIT Talks, a także tworzenie nowych inicjatyw realizujących cele statutowe SOIT.

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 24 profesjonalne agencje incentive travel: Activezone, Airtours Club, Businessman Fun Club, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, Incentive Care, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Pracownia Przygód, Rival Group, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel Services.

Walne Zgromadzenie odbyło się 7 stycznia 2020 w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.

Skład nowowybranych władz SOIT:

Na zdjęciu: Zarząd SOIT 2020 – 2021. Fot. z Archiwum SOIT

Zarząd SOIT 2020-2021: Olga Krzemińska-Zasadzka – prezes zarządu SOIT; Łukasz Adamowicz – wiceprezes zarządu SOIT; Krzysztof Pobożniak – wiceprezes zarządu SOIT; Agnieszka Słowik – członek zarządu SOIT; Anna Zowczak – członek zarządu SOIT

Komisja Rewizyjna 2020-2021: Agata Gościńska; Andrzej Hulewicz; Sebastian Słoniewski

Komisja Etyki 2020-2021: Edyta Jabłońska-Hulimka; Joanna Jabłońska; Mikołaj Jeżak; Agnieszka Lewandowska; Liwiusz Misiaszek; Sylwia Sadoch; Maria Szura

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel. Zrzeszamy liderów rynku incentive travel. Od 2009 roku działamy na rzecz profesjonalizacji i edukacji branży oraz wyznaczamy najwyższe standardy organizacji podróży incentive travel. Obecnie naszymi członkami są 24 agencje incentive travel, spełniające wysokie kryteria dotyczące doświadczenia, bezpieczeństwa, obrotów i jakości świadczonych usług. Naszym celem jest propagowanie incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Agencje SOIT zrealizowały w 2018 r. 646 wyjazdów dla ponad 35 tys. osób o wartości blisko 213,5 mln zł – wynika z informacji, które przekazała nam Daria Rzadkiewicz – sekretarz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel.

(K.N.)

Czytaj również na portalu: netka.gda.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *