Fot. Z Archiwum Flex Poland.
Flex Poland został laureatem konkursu „Fair to Women”, którego ideą jest promocja równego traktowania i wyrównywania szans kobiet na rynku pracy.
„Fair to Women” był pierwszą edycją ogólnopolskiego konkursu, skierowanego do średnich i dużych przedsiębiorstw. Podczas weryfikacji wniosków oraz wywiadów z pracownikami, kapituła zwracała uwagę m.in. na wsparcie kobiet powracających z urlopów macierzyńskich i wychowawczych, zajmowanie przez panie stanowisk kierowniczych, działania wyrównujące szanse rozwojowe czy angażowanie się w prokobiece inicjatywy.
Źródło ilustracji: Flex Poland
– W naszej firmie stawiamy na równe traktowanie niezależnie od płci, wyznań, koloru skóry, poziomu sprawności, wieku, orientacji seksualnej, poglądów, pochodzenia etnicznego czy społecznego – komentuje Stanisław Motylski, Dyrektor Generalny, Flex Poland. – Nasze działania opieramy na Kodeksie Postępowania i Etyki, który jest przewodnikiem dla wszystkich pracowników firmy Flex, a także Polityce Równych Szans, dzięki której powstały globalne grupy pracownicze m.in. dotyczące wsparcia kobiet. Dziękujemy kapitule konkursu „Fair to Women” za docenienie naszych inicjatyw wyrównujących szanse zawodowe kobiet w branży produkcyjnej.
Poza Flex Poland, w konkursie zostały nagrodzone jeszcze cztery firmy: Capgemini Polska, Credit Suisse Poland, NatWest Poland oraz Orange Polska.
Źródło ilustracji: Flex Poland
Organizatorem konkursu “Fair to Women” jest Fundacja Vox Feminae, partnerem merytorycznym PwC Polska, partnerem głównym Emitel SA, a partnerem ABSL. – poinformowała Karolina Biesek – Marketing & PR Specialist w Fkex Poland.
(K.N.)
Czytaj również na portalu: netka.gda.pl