Źródła ilustracji: Transmisja z webinarium.
Dobrostan pracowników to najlepszy miernik CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu. Jak nie przemęczać zatrudnionych, a jednocześnie uzyskiwać od nich jak najwięcej?
Gdyby nie problemy finansowe firm oraz zatrudnionych w nich osób, jakoś lepiej by się nam żyło podczas pandemii. Zdrowie finansowe jest też bardzo ważne, a ono w związku z covid 19 na całym świecie, bardzo szwankuje. Musimy jednak sobie z tym radzić. Jak? Tego można było się dowiedzieć podczas webinarium, przygotowanego na 20 stycznia 2020 roku, przez Dom Przedsiębiorcy w Tczewie i Get Choice Marzena Grochowska.
Serdecznie zapraszamy na konferencję online „Dobrostan pracownika – Wyzwanie 2021” – napisali organizatorzy w zaproszeniu. Skorzystaliśmy z owej sposobności, zapoznawszy się z tematyką wykładów:
Cel tego spotkania brzmiał: przekazanie najnowszych doniesień dotyczących kształtowania dobrostanu pracowników w organizacji. Odbiorcami byli dyrektorzy instytucji publicznych i administracji publicznej, działy HR i przedsiębiorcy. Uczestnicy otrzymają certyfikaty.
Webinarium prowadzili: Krystian Jendrzejewski – kierownik Biura Wspierania Przedsiębiorczości – Dom Przedsiębiorcy w Tczewie i Marzena Grochowska – brainolożka, popularyzatorka naukowej wiedzy o higienie i dobrostanie mózgu, reprezentująca Get Choice & Neurony do roboty.
Rok 2020 wyróżniał się frazą covid 19, a chcemy, by rok 2021 miał frazę dobrostan – mówiła, inicjując webinarium, Marzena Grochowska. Teraz, wielu zastanawia się jak nie zwariować – tak trudna jest sytuacja.
Dobrostan to ważny parametr, który trzeba zapewnić w firmach. Od tego będzie zależało to, jak przyjdzie nam realizować zadania biznesowe.
Dobrostan finansowy będzie kluczowym w 2021 roku. Temu więc poświęcone były wystąpienia ekspertów, urozmaicone dwoma wywiadami.
Cykl kilku prelekcji zainaugurował wykładem pt. „Wyzwania 2021. Z czym się mierzą pracodawcy” Krystian Jendrzejewski, inicjator spotkania, mówiąc m.in. o wyzwaniach, które czekają przedsiębiorców i zatrudnionych w 2020 roku. Mimo trudności, jest szansa na „odbicie” się firm, mających kapitał, zwłaszcza ludzki – powiedział.
Marzena Grochowska w swym wystąpieniu pt. „Czym jest dobrostan pracownika”:
Agnieszka Lisowska przedstawicielka firmy „Kobieta i Finanse” kobietaifinanse.pl/ przedstawiła temat: „Bezpieczeństwo finansowe jako kluczowy element dobrostanu”:
Ewa Olszak-Dyk „Tallento.pl” wygłosiła prelekcję pt. „Talenty – jak mocne strony kreują przestrzeń dobrostanu w organizacji”:
Ewelina Salwuk-Marko, www.feszyn.com udzieliła wywiadu na temat: „Dbałość o przywództwo, czyli szacunek i etyka w biznesie”:
Ewa Załupska, Feszyn.com-portal dla kobiet www.becauseyoucan.pl odpowiedziała na pytanie: „Czym jest szczęście w organizacji i jak je mierzyć?”:
Alicja Mułkowska wyjaśniła: „Co stanowi największą przeszkodę w budowaniu dobrostanu pracowników?”:
Michał Kmieć „Kolej na Kobiety www.facebook.com/kolejnakobiety” mówił w wywiadzie na temat: „Najlepsze praktyki, czyli jak stworzyć dobry zespół”:
Izabela Kobierecka w swej prezentacji doradzała: „Jak budować relacje oparte na dobrostanie?”:
O pracowników warto dbać. Oddani fachowcy będą jeszcze bardziej potrzebni, po zakończeniu pandemii.
Źródła ilustracji: Transmisja z webinarium.
Kazimierz Netka
Czytaj również na portalu: netka.gda.pl