Kulturalna Grupa Energetyczna – PGE zaprasza do ponownie otwartych filharmonii. Od Bałtyku po góry rozbrzmiewają koncerty. W Gdańsku – już od 21 maja

Źródło ilustracji: Polska Grupa Energetyczna.

Po trudnym kowidowym okresie, filharmonie uzyskały dodatkowe, promocyjne wsparcie PGE

W całej Polsce instytucje kultury znowu otwierają swoje podwoje dla miłośników sztuki. PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem „Kulturalna Grupa Energetyczna”, aby wesprzeć filharmonie pod mecenatem PGE, powracające do normalnej działalności – poinformowała Małgorzata Babska – Rzecznik Prasowy Grupy PGE:

Grupa PGE jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury wysokiej w kraju. Wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie one, objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.

– Wspieramy filharmonie z całej Polski. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Po trudnym okresie, zamierzamy wesprzeć ich działalność także promocyjnie. W nowej kampanii zachęcamy Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich kulturalnej oferty. Wspierajmy polską kulturę, polskie firmy i polską gospodarkę – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Na 28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej zaplanowano koncert symfoniczny od dyrekcją Andrzeja Boreyki z okazji 60. rocznicy debiutu kompozytorskiego Zygmunta Krauzego. Sponsorem koncertu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

W Gdańsku, 28 maja, w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej zagrała Orkiestra Symfoniczna. W programie są między innymi utwory Piotra Czajkowskiego. Filharmonia Podkarpacka pod batutą Wojciecha Rodeka przygotowała natomiast koncert fortepianowy g-moll Józefa Wieniawskiego, a Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu zaprasza słuchaczy na wyjątkowe koncerty już od 23 maja.

Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz na TVP Kultura w postaci emisji 45 – sekundowego spotu. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe na serwisach dopasowanych kontekstowo. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 24 maja i potrwają do 13 czerwca br. 45 – sekundowy spot przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Kampania przekierowuje bezpośrednio na stronę: https://www.gkpge.pl/zrownowazony-biznes/sponsoring-kultury/kulturalna-grupa-energetyczna, na której można zobaczyć przygotowany spot oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o filharmoniach wspieranych przez Grupę PGE.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DIfZl6XxBok – zachęca Małgorzata Babska – Rzecznik Prasowy Grupy PGE.

Po wielu miesiącach odcięcia od świątyń kultury, ludzie są spragnieni udziału w wydarzeniach, odbywających się w tych obiektach. Do odnowienia sił organizmu po pandemii koronawirusa, udział w koncertach, spektaklach oraz innych imprezach, jest tak samo potrzebny jak lekarstwo z apteki, czy szczepionka. Dlatego, inicjatywa PGE – Polskiej Grupy Energetycznej – zasługuje na duże uznanie, docenienie.

Kazimierz Netka

Czytaj również na portalu: netka.gda.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.