Polska firma Sescom ceniona jest za granicą. New Balance rozszerza kontrakt z Sescom na usługi Facility Management w obiektach znajdujących się w Hiszpanii i Portugalii. Indywidualnie zaprojektowane rozwiązania zapewniają nie tylko dobrą obsługę obiektów, ale również wzrost efektywności energetycznej

Źródło ilustracji: Sescom.

Przygotowują klientów na wyzwania przyszłości, rozwiązując jednocześnie problemy bieżącej działalności

Sescom, spółka będąca jednym z największych dostawców z rynku technicznego Facility Management w Polsce, rozpoczęła realizację usług FM dla marki New Balance na rynku hiszpańskim i portugalskim. Zakres tych usług obejmuje przeglądy prewencyjne oraz serwisy reakcyjne – wynika z informacji, które przekazała nam Agnieszka Staniszewska – Senior Media Relations Manager w Personal PR:

New Balance to amerykańska firma, która swoją działalność rozpoczęła w 1906 roku. Obecnie jest jedną z największych na świecie firm produkujących obuwie, odzież i akcesoria sportowe. Początkowo firma produkowała wkładki do butów. Po 30 latach istnienia stworzyła pierwsze profesjonalne buty do biegania. New Balance nieustannie poszerza swój asortyment o nowe propozycje obuwnicze oraz odzież i akcesoria sportowe i lifestylowe. W Polsce firma pojawiła się w 2000 roku.

New Balance przywiązuje dużą uwagę do standardów obsługi klientów, wystroju oraz serwisu technicznego salonów.

– Współpracę z marką New Balance rozpoczęliśmy półtora roku temu. Zakres współpracy obejmował obsługę FM sieci w Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Niemczech, Francji, Belgii oraz Austrii. W tym roku rozszerzyliśmy współpracę o sieci w Hiszpanii i Portugalii. W ramach zarządzania obsługą techniczną obiektów należących do New Balance zajmujemy się konserwacją instalacji HVAC i elektrycznych, a także drzwi i rolet automatycznych. Do naszych zadań należy również utrzymanie sprzętu przeciwpożarowego i usługi ogólnobudowlane – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.

Firmy zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, rozumieją, że wraz z postępem technologicznym muszą rozwijać FM. Należy wykorzystywać technologie, aby dostarczyć wartości odpowiadające potrzebom klientów.

– Zainteresowanie usługami Facility Management poza granicami Polski systematycznie rośnie. Cieszy nas fakt, że kolejne globalna firma rozszerza z nami współpracę. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na wyzwania, z jakimi mierzą się nasi klienci w obszarze FM. Podejmując współpracę z klientem, zawsze skupiamy się na jego indywidualnych potrzebach. Indywidualnie zaprojektowane przez nas rozwiązania zapewniają nie tylko obsługę obiektów, ale również wzrost efektywności energetycznej i optymalizację procesów operacyjnych i pomocniczych – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.

Prawidłowa obsługa techniczna obiektów zapewnia komfort osobom przebywającym w sklepach, a także ogranicza zużycia energii elektrycznej i emisję CO2.

O spółce: 

Sescom S.A. to notowana od 2018 roku na głównym parkiecie GPW spółka świadcząca światowej jakości usługi technicznego Facility Management w 24 krajach Europy. Wykorzystuje autorskie technologie i sprawdzone rozwiązania techniczne do zarządzania majątkiem trwałym i infrastrukturą techniczną obiektów rozproszonych.

Dzięki ponad 14-letniemu doświadczeniu Sescom gwarantuje swoim klientom m. in. z branży retail i real estate efektywność techniczną na wszystkich etapach cyklu życia obiektu. Sescom przygotowuje klientów na wyzwania przyszłości, rozwiązując jednocześnie wyzwania bieżącej działalności.

Działalność FM-ową spółka uzupełnia poprzez projekty związane z efektywnością energetyczną i z technologiami wodorowymi. Stale aktualizuje model zarządzania i wartość oferowaną ponad 60 klientom międzynarodowym i ich ponad 40 000 placówkom w całej Europie – poinformowała Agnieszka Staniszewska – Senior Media Relations Manager w Personal PR.

(K.N.)

Czytaj również na portalu: Pulsarowy.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *